Gondolkodj hosszú távon!
Profinak lehet látszódni, de profiként is kell viselkedni!
Pozícionált márkanév = megerősödött bizalom
Milyen a jó arculat?
Azt már az életben megtanultuk, hogy az első benyomás az kitörölhetetlen. Az ügyfeleid először a céged „arcával”, arculatával találkoznak. Ez az egyik legfontosabb eleme a felépítendő marketing stratégiádnak. Egy jól eltalált egyedi megjelenés, egy szlogen már az első alkalommal kíváncsiságot tud kiváltani az ügyfélből. Neked, a cégednek pont ilyennek kell lenned, vagyis a leendő vevőben ott legyen az a „wao” kifejezés.
Hogyan építsünk hírnevet?
Ha valaki találkozik a cégeddel véleményt fog róla mondani, akár voltatok már üzleti kapcsolatban, akár nem. Ezért a hírnevet úgy kell alakítani, hogy az hosszú távon pozitív üzleti sikerekhez vezessen. Célünk a pozícionált márkanév és az ügyfelek részérő egy megerősödött bizalom.
Hogyan alakul ki a cégünk iránt a hűség?
A márkánk újabb próbája, hogy milyen hűséget tudunk vele kiváltani az ügyfelekből. A jól „megkopontált” márkák kiállják az idő próbáját. Ha olyan márkát sikerül kialakítanunk, amely egész életünkben kitart, akkor most itt az idő, hogy hátrahagyd mindazt, amit eddig csináltál.
Vállalkozásunk csak akkor lehet sikeres, ha egy jó hírnevet sikerül kialakítani. Ebben a márkánk igen is segíthet. A legjobb reklám a jó hírnév.
Kíváncsi vagy, hogy mi hogy csináljuk? Lépj velünk kapcsolatba.