Hogyan készítsd fel a vevőt a vásárlásra?

Készíthetsz a vevői igények alapján, a termékeid/szolgáltatásaid bemutatására, ingyenesen letölthető tudásanyagot. Használd azokat a szavakat, érveket amiket a vevőid használtak az igényfelmérés során. A terméked, szolgáltatásod bemutatása során logikus, rövid, hasznos, lényegre törő ismereteket adj. Ne felejtsd el! -  A vásárlóid elsősorban nem terméket akarnak, hanem a termék hasznából származó előnyre akarnak szert tenni.

Mire vágyik a vevőd

Hogyan növelheted az ingyenesen letölthető anyagod konverzióját? Beszédes feliratkozási, letöltési gombokkal.

Milyen egy jó beszédes konverzió gomb?

  • figyelemfelkeltő: elég nagy, és színes ahhoz, hogy megtalálják a web - oldaladon
  • felhívja a figyelmet az ingyenességre: (természetesen e-mail címért cserében), azonnal letölthető
  • egyértelmű: az ügyfél rögtön érti milyen tudás, vagy információ birtokába jut
  • hasznos: olyan tudás anyag, ami segítség a szolgáltatással, termékkel, használattal kapcsolatban
  • ösztönző: azonnali cselekvésre ösztönöz

Példák ösztönzésre:

  • 10 egyszerű alvás segítő módszer, gyógyszerek és "bárány" számolgatás nélkül - pl. gyógyhatású készítményeknél
  • Töltsd le ingyenes mobil applikációnkat és élvezd a menet közbeni vásárlás előnyeit, váltsd be digitális kedvezményes kuponjaid applikáción keresztül! Ez az ajánlatot csak a mobil applikációnkat használók élvezhetik! - pl. webáruházak, egyéb áruházak, boltok, kávézók, stb.
  • Soha többet párás ablak! Hogyan válasszunk ablakot, ha építkezünk? - pl. ablak forgalmazóknál
  • Azonnal használható altatási tippek csecsemőkorban - pl. gyerek orvosoknál, védőnőknél
  • Autóvizsgáztatás felesleges kiadások nélkül? - pl. autószerelőknél

Ha letöltötték az ingyenes tudásanyagodat, már alakul a bizalom közted és a vevő között, de még nem biztos, hogy készen áll a döntéshozatalra…..

Hogyan érd el hogy vásároljanak tőled? Következő blog bejegyzésünkben ezt is megtudhatod.