„Húzd meg!”, avagy a közösségi stratégia
közösségi média = kommunikáció a négyzeten
„A fegyver”
A közösségi média egy olyan „fegyver” a kezedben, amellyel közvetlenebb kapcsolatot építhetsz ki az ügyfélköröddel, erősíti a céged által képviselt brand-et, növeli népszerűségedet.
Ennek ismeretében vállalkozásunk kidolgozza cégednek a legmegfelelőbb közösségi kommunikációját. A közösségi médiában való jelenlétet tovább kell erősíteni egy szakmai bloggal, ezzel mutatva azt, hogy céged a saját szakmájában szakértő legyen.
A stratégia
A közösségi marketing a vevőre épül. A vevői igényeire keresi a választ, nem minden esetben azonnali értékesítésre koncentrál, hanem kvázi „kineveli” a vevőt, igényt termet a termékre vagy szolgáltatásra.
A közösségi marketing használata során mindig arra kell törekedni, hogy egy jól felépített, automatizált rendszer hozza az ügyfeleket.
Elengedhetetlenül fontos része a weboldal, webáruház, mert itt történik a legfontosabb dolog a vevőszerzés és értékesítés.
A weboldalra épül az összes közösségi marketing megoldás, tehát az összes marketing megoldásnak az a célja, hogy a weboldalra a terelje az érdeklődőket, vásárlókat!
- hírlevél (ha nincs folyamatos hírlevél feliratkozó, akkor akadozik az értékesítés)
- blog (a bizalom és "szakértői" státusz kialakításáért)
- ingyenesen letölthető szakmai tanácsok
- közösségi médiák
- linképítés
- szakmai weboldalakon történő megjelenés (fizetett v. ingyenes formában)
- hírnév építés, médiákba történő bejutás
- fizetett hirdetések
- kampányelemzés
Kíváncsi vagy, hogy mi hogy csináljuk? Lépj velünk kapcsolatba.