Online marketing trendek 2016-ban

Múlt héten újabb ismeretekkel bővültünk és örömmel nyugtáztuk, hogy a 2016-os év marketing trendjeinek megfelelően rendelkezünk minden olyan online marketing eszközzel, amelyekkel segítjük, ill. a jövőbeni partnerinket is segíteni tudjuk.
Nézzük mik is a 2016-os éve online marketing eszközei:
- saját weboldal, webáruház
- közösségi média céges profil oldalak (FB, Google+, Twitter, Instagram, Pinterest stb.)
- video film (vírus, reklám, termék/szolgáltatás, bemutatkozó, animáció)
- hírlevél adatbázis
- keresőoptimalizálás (SEO)
- közösségi média hirdetések (alkalmazások)
- mobil applikáció
- ügyfelek hűségesítése
- keresztmarketing
- kupon (digitális)

Ahogy látjuk nagyon széles az online marketing eszközök palettája és e mellett nem lehet elhanyagolni az offline marketing eszközöket sem. Cégvezetőként a mindennapi munkafolyamatok , a folyamatos új termék/szolgáltatás bővítés, a cégmenedzselés stb. mellett bizony sok időt elvesz, hogy a legújabb marketing trendekkel lépést tudjanak tartani. Ha a cégvezető egy személyben irányítja cégét és hozzá tartozik még a marketing feladatok ellátása is, vajon milyen ütemben növekszik az ő cége?

Bige

Ha alkalmazottja van, a neki kiadott feladatok is kitöltik a munkaidőt (katalógustervezés, kampánytervezés, hirdetések összeállítása, lépést tartani az állandó változó online felületekkel stb.) és fel kell tudni mérni, hogy a fenti sok marketing eszközből, mi ültethető át gyakorlatban a cég életébe?
Mit tud ilyenkor tenni egy előrelátó cégvezető?
Tanácsadást kér, de a munka „oroszlán” része még mindig az ő vállát nyomja, vagy kiszervezi az online marketing feladatokat, és olyan marketing tanácsadó céggel működik együtt, aki naprakészen tudja beintegrálni a szükséges marketing eszközöket, úgy hogy mérhető és nyomon követhető eredményeket érjen el.
No pay, no game. = „Fájdalom nélkül, nincs igazi üzlet.”
Ezt már sokan értik, Te is közéjük tartozol?